2014. február 1., szombat

Közérdekű

Hali-hali!
Na, mint látjátok próbáltam egy kicsit az oldallal szórakozgatni, nem tudom, hogy nektek tetszik-e, remélem igen, és nem okoz majd gondot, esetleg az olvasásban vagy ilyesmi.
A fejléc, ismét Kriszty-nek köszönhető, de ez még nem a végleges, csupán gondoltam ezt is megosztom veletek. Nekem nagyon tetszik, szerintem ez is ugyanolyan szép, mint a többi. Na, de ennyit erről.

A játékot, én nagyon izgalmasnak találtam, látszólag csak én + a 3 játékos. :D A visszajelzésből ítélve, megérte játszani, mert nagyon örültek a kis részletnek, amit küldtem nekik. Na, de erről ennyit ismét. Ha lenne rá igény, akkor csinálhatok még ilyeneket, de a játékosok számából ítélve, veszett ügy. De természetesen köszönet a többieknek a részvételért!!

És végül a történetről, fejezetről, miegyéb...
Hm, megmondom nektek őszintén, hogy eléggé bosszús vagyok és legszívesebben nem is hoznék fejezetet, de hamarosan készen vagyok vele, és nem szeretnék kicseszni azokkal, akik viszont jeleznek nekem a fejezet minőségéről, így ma hozni fogok nektek egy érzelemdús részt. De tényleg nagyon hálás lennék, ha azért mondanátok nekem, hogy mire számítotok, mit vártok el, mennyire tetszett, mi az, ami nem, mit szeretnétek olvasni, stb. A visszajelzésekből megkaptam már, hogy jó vagyok, amit nagyon köszönök nektek, igyekszek el is hinni, de azért örülnék neki, ha írnátok nekem. Vagy legalább megindokolni, hogy miért nem.
És félre értés ne essék, megértem, amikor azt írjátok, hogy nem tudtok véleményt írni. Van ilyen, nekem is vannak ilyen helyzetek, amikor egyszerűen nem tudok rá mit írni, mert "jó volt". És ennyi. De az embernek mindig mindenről van véleménye, akár negatív akár pozitív. Na igen, a múltkor a chatben megkaptam a nagy negatív kritikát, ami olyan rosszul esett, hogy még az is felmerült bennem, hogy bezárom a blogot, aztán elvetettem, hogy nem éri meg. De tényleg nagyon boldoggá tennétek, ha írnátok. Vagy, ha más nem, akkor legalább pipával, az utóbbi időben, igaz elhanyagoltam az oldalt, de igyekeztem azért itt maradni, ahogy tudtam, de nem csak a kritikák száma, de a pipák száma is elapadt. Ennek van-e különösebb oka vagy rossz a fejezet, a történet, nem tudom, tényleg nem tudom. Na mindegy, nem nyavajgok inkább, nem tudlak egyszerűen rávenni titeket, hogy jelezzetek. Akkor ez van. Na mindegy, gondoltam megosztom veletek.
És, akikhez ÉN viszont eddig írtam, azoknak pedig üzenem, hogy igyekszek majd annyira visszatérni, hogy én is megajándékozzam őket egy-egy véleménnyel.
Szóval, ma este friss. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése