2013. november 26., kedd

oh, happy day!

Sziasztok!
Na, hát először is (nem, most nem nyavalyogni fogok) HATALMAS NAGY KÖSZÖNET a kritikákért. Pedig már direkt lenyeltem, hogy na jolvan, nem baj, talán majd a kövi történetnél több kritikát kapok, mint ehhez az utóbbi időben, de nagyon szépen köszönöm, hatalmas nagy csalódás ért, mert kaptam kritikát nem is egyet, aminek iszonyatosan örülök!
És lássatok csodát, új külsőt adtam a blognak, amolyan megújulás féle, és ismét ugyanolyan lelkesedéssel vagyok minden iránt, mint hetekkel ezelőtt!
Nagyon szépen köszönöm, ezért nektek tartozom hálával!

Több dolog:
az egyiket már elmondtam, iszonyatosan örülök, a sok kritikának, imádlak titeket!! Mindenkit nagyon szeretek, és nagyon nagyon köszönöm a pipákat is! Mégegyszer hatalmas nagy cuppanós puszi nektek!

Másodszor.. a TO-t hétvégén véleményezni fogom, eléggé le vagyok maradva vele. Szeretném, ha beszállnátok, és csacsognánk erről :)) Kivesézhetnénk a részeket! (megjegyzem én iszonyatosan örülök neki, hogy egész évados berendelést kapott, nem csodálkozok rajta! NA MEG, hogy a 100. epizódban visszatér Klaus Mystic Falls-ba! végre egy kis klaroline ^^

Harmadszor.. a friss remélhetőleg a héten mihamarabb jön! Külön öröm, hogy a csütörtökön nem kell bemennem suliba, így több napom is a rendelkezésemre áll. Ez azért jó, mert ezen a héten.. "dobpergés" BEFEJEZŐDIK A SÖTÉT ANGYAL CÍMŰ TÖRTÉNETEM! (de erről majd később).

Ízelítő belőle: (nem árulom el, hogy melyik részből)

"-Hol van Caroline? - nézett Rebekah fivére háta mögé csodálkozva, hogy a szőke hajú lány sehol nincs.
- Elment - vonta meg vállát közömbösen, ezzel kivívva mindkét testvére hatalmas döbbenetét.
- MI? Hogy érted, hogy elment? - hülledezett Rebekah, és tanácstalanul Elijah-ra nézett, akiről szintén lehullott a nyugodtság maszkja és homlokráncolva nézett öccsére. 
- Átbeszéltük a helyzetet, és rájött, hogy nem akar New Orleans-ba jönni. ÉN pedig nem kötelezhetem rá, hogy velem maradjon.
- Ez életed legelső és legnagyobb önzetlen cselekedete - jegyezte meg somolyogva Elijah. 
Klaus elvigyorogta magát ezen.
- Hazudik! Nézd meg a sunyi képét, biztos, hogy csinált valamit Caroline-nal! Úgy ismered, mint, aki megül a seggén, és nem jönne el, oda ahol Klaus is tartózkodik? Az a szerencsétlen fülig szerelmes lett a bátyánkba! Bár magam sem értem, ez hogyan lehetséges.
- Köszönöm a bizalmat - biccentett felé megjátszott komolysággal a hibrid. "

És a negyedik dolog, amivel jövök, illetve tartozok nektek:
MINT MÁR korábban említettem több ötlet is született a fejembe, aminek most hoztam is a gyors, butított változatát. Ha rátok rá igényt, illetve érdeklődést, akkor szívesen rakok még fel részleteteket, illetve kíváncsi vagyok, hogy melyik történetre vagytok kíváncsiak inkább.
Megjegyzem, itt inkább máson van a hangsúly, mint a Bűvöletben c. történetben. Akárcsak a sorozatokban, a Bűvöletben c. történet a szerelemről szól, ez pedig aminek a címét egyelőre még nem találtam ki, szal X, az pedig inkább a családra orientálódik.

Tehát...
1. Bűvöletben, aminek a részleteit, itt találjátok.

2. X.: Klaus tervét megdöbbentő fordulat fogja kudarcra ítélni, és életében először valóban olyan dologban kell csalódnia Elijah-t illetően, amire nem számított. Kettőjük viszonyát a kiderült titok megcincálja, Rebekah pedig ezúttal nem tud dönteni. A helyzet nem valami fényes, ráadásul Marcel egyre jobban gyanakszik arra, hogy régi mentora valamit forral ellene. Túl sok a véletlen egybeesés a negyedben mióta visszatértek az ősök, e mellett pedig több meglepetés is éri őket. Kol visszatérése csak a kezdet volt, hogyan kerül a képbe Caroline és Stefan, illetve mi köze mindehhez egy Samantha nevű lányhoz?


2 megjegyzés:

  1. Szia! Alig várom a sötét angyal folytatását. Az új történet pedig érdekel, szal egy olvasója biztos lesz. Siess! Puszy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Rena!
      Örülök neki, nagyon, hogy várod, hamarosan hozni fogom ^^ Az új történet még nem tudom, hogy melyik lesz, lehet, hogy mindkettő még nem tudom xD De nagyon boldog vagyok, hogy hűséges olvasóm leszel!
      Köszönöm szépen!! Sietek vele!
      Puszi

      Törlés