2013. november 3., vasárnap

ízelíző 32. fejezet+más dolgok

Sziasztok! Mint láthattátok, fent van a 32. fejezet, ami bevezetője az izgalmaknak, a drámáknak és minden másnak. A kövi fejezet illetve az azutáni talán a legizgalmasabb és legfordulatosabb, legpörgősebb rész/részek lesznek.
Íme egy kis ízelítő:

"-Vissza kell kapcsolnod az emberséged - sziszegte neki dühtől szikrázó szemekkel. - Gyerünk, Caroline, te nem vagy gyáva!
-Miért tenném azt, amire kérsz? Mit képzelsz ki vagy te? - ordította arcába, és próbált kiszabadulni a vasmarok szorításából.
-Az-az őrült idióta vagyok, aki szeret téged! 
A lány szemei megrebbentek, torkárra forrt az indulatoktól szült kemény szavai. 
-Honnan tudjam, hogy igazat mondasz? - suttogta, és szemei keményen megvillantak, miközben megteltek könnyel.
-Nem kockáztatnám az életemet egy olyanért, aki semmit nem jelent nekem. 
- Sajnos ez engem nem érdekel. Te vagy az ezer éves hibrid, akit senki nem hat meg. Hidegen hagy másoknak az élete és mindent csak érdekből csinálsz. Amióta csak megjelentél bajt hoztál a fejünkre, és hullanak körülöttünk az emberek!
-Most öltél meg két embert, és te kérsz engem számon a gyilkolási hajlamom miatt? - flegmán felhúzta szemöldökét, mire a lányban elpattant a húr.
-Nem érdekel mit gondolsz! Minden a te hibád! Hogy a fenébe képzeltem el veled bármit is? Az egész világ az ellenséged! Mindenki gyűlöl téged, sőt mi több, azt se tudom, hogy valódi-e amit irántad érzek. Talán csak hálás voltam neked, de hülye voltam, hogy egyáltalán szóba álltam veled! Egy szörnyeteg vagy és mindig az maradsz! 


Illetve több dolog: az egyik, hogy még egyszer nagyon köszönöm mindenkinek a történethez írt kommikat (bár az utóbbi fejezetekhez nem igazán érkeztek - akik még is írtak azoknak köszönöm). Nem tudom, előreláthatólag hogy mikor fogom hozni, nem hiszem, hogy sietnem kellene vele, én ráérek megírni.
MÉG EGY DOLOG: Ti milyen színészt képzelnétek el Klaus és Hayley gyerekének? Nem tudom, hogy Chris-t hogyan tudnám elképzelni.... ötletek???

Jah és még egy, ez nem olyan fontos, hanem pusztán egy kis segítség. A kárhozottak királynője c. filmet én nagyon imádom, de nem tudom, hogy könyvben hogy vannak. Sorban kell elolvasnom őket, hogy megértsek valamit az biztos, csak engem az érdekelne, hogy a könyvben Jessie és Lestat összejönnek-e? Valójában ez a szál, ami engem annyira érdekelne.
És ha már így eszembe jutott. A filmben, Jessie miért olyan fontos szereplő? Nem jöttem rá akárhányszor megnéztem, hogy mi köze van úgy a vámpír n

15 megjegyzés:

  1. Hol a 32-es fejezet? En csak a 31-est talalom...
    Izgatottan varom a veget, es nem, nem ersz ra ;)
    Es ha mar annyira szeretnel kritikat...en Tatia-nal mar egy kicsit belezabarodtam, hogy ki hogy merre es miert...ez a Valentina-Emilia-Caroline nekem kicsit zavaros most.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, már át is javítottam, az én hibám volt, elírtam :S
      Megpróbálok időt szánni rá, ahogy belefér, azért mondtam, hogy ráérek, mert nem igazán sürgetnek :D én legfeljebb azért sietnék vele, hogy ki mit szól majd az eseményekhez, de hogyha oda is annyi kritikát fogok kapni mint az utóbbihoz,akkor tényleg nem kell sietni vele.
      Hát bocsánat. Igyekszek mindent szép lassan tisztázni, de ha nem értesz valamit, akkor légyszives megkérdezni és konkrétan írni hogy mi az, amit nem értesz,mert lehet hogy vagy válaszolok rá vagy pont olyan, amilyenre a köviben majd kitérek még.

      Törlés
    2. Bocsi, hogy csak most válaszolok, de vizsgára készülök én is.
      Na, szóval megpróbálom összegezni, ami eddig nekem átjött, aztán lehet, hogy velem van a baj, de lássuk. :)
      Szóval Valentina...ő egy boszorkány volt, akinek a szerelme vámpír, és h örökké együtt maradhasson vele, megszállta őt...de a vámpír test nem bírta el kettőjüket...így vált suttogó belőle... De akkor Valentina mikor volt terhes Emiliával? Már a megszálláskor? Mert ugye ő a lánya...?...És azért akar végezni Klaussal, mert segített a suttogók visszaszorításában? De miért utálja Valentina ennyire a vámpírokat, mikor a szerelme is az volt?
      Emilia...Valentina lánya, aki igazából az ő reinkarnálódott mása? Ugyanaz a bosszú vezérelte Klaus felé...Emilia is meg volt szállva Valentina által?
      Caroline...Emilia meg nem született gyermekének reinkarnációja...és mind Emilia, mind Valentina megszállta...??
      Kicsit össze vagyok zavarodva, de ezt írhatjuk a kémia tanulás rovására is. :) Szóval, segítenél kibogózni? :)

      Várom a kövi részt!

      Üdv, Anikó

      Törlés
    3. Szia Anikó!
      Na, rendben, akkor összegzem neked dióhéjban :D
      Valentina egy boszorkány volt, és pont a halála előtt - amikor még a szerelme is ember volt - teherbe esett. De közben mielőtt még a férfi bármit is sejtett volna, ugyebár vámpírrá változott. Valentina azért vált suttogóvá, mert tudta, ha a férfi meg is hal, nem lehetnek együtt a túlvilágon sem. Így van, egy vámpír teste fizikailag ezt nem bírja el, így végülis Henry meghalt. Azért akar végezni ő is, és Emília is végezni az összes vámpírral, mert hát végülis bosszúból. Valentina azért, mert ha végülis Henry nem vált volna vámpírrá akkor az egész meg se történt volna, Emília pedig azért, mert Klaus tudatán kívül megölte volna.
      Emília, Valentina lánya de rengeteg idő eltelt, így a lélek vándorolt. Vagyis reinkarnálódott. Nem, nem volt megszállva, de tisztában volt vele, hogy kicsoda neki Valentina, és megfogadta ugyanazt a bosszút.
      Igen igen jelenleg az a helyzet, hogy Caroline-t mindketten irányítják a fejezetben -amit remélhetőleg hamarosan hozni fogok - abba sok minden kiderül még ezzel kapcsolatba :))
      Na, hát reméltem segítettem egy kicsit :) Puszi

      Törlés
  2. Chrisnek pl ott van Alex Pettyfer egy kicsit barnább hajszínvaltozatban, Jamie Campbell Bower :)))
    Es igen, egyet ertek az elozo komentelovel: nem, nem ersz rá ;))

    Imádtam az előző részeket és szóhoz sem jutok! Leleplezés! Uramisten! Pont Tatiara nem gondoltam volna soha! Huu, vegre tudjuk hogy igazábol mi tortent. Szegeny Klaus es Car, ennyi hazugsag és átvágás után en nem tudom hogy reagálltam volna!
    Lesokkoltam, amikor Car eltűbt és szinte már sírtam, amikor Klaus elindult Caroline után + a 32-kejezet ízelítő!!! Engem már koporsóba lehetne rakni¡
    Nem tudom mit tudnék mèg irni, hogy ne legyek annyira közhelyes;ha az mondom I-M-Á-D-T-A-M akkor hazudnék, mert nincs ilyen nagy szó ezekre az érzésekre ;))
    :**
    Vy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vyky Lovly!
      pár alakra gondoltam még, majd kiposztolom őket és szavaztok :DD Jamie is jó, őt nagyon imádom :D
      Tatia egy nagy meglepetés volt, és sajnos nem biztos, hogy tényleg olyan jó a visszatérése mint azt vártuk volna :D jajajaj, azért vigyázzál :D sietek a folytival, hogy azért ne rágd le a körmöd teljesen :D
      Köszönöm, hihetetlenül jól esik, hogy így gondolod! Imádlak a nagy lelkesedésedért :D Puszi

      Törlés
  3. Szia !
    Chrisnek szerintem is Alex Pettyfer lenne jó. Hűha, nagyon izgalmasnak igérkezik a következő fejezet, remélem Car emberi érzései felszínre törnek és nem engedi bántani Klaust a benne élő boszik által. Én mindig nagyon várom a részeket, bízom benne a többiek is szakítanak időt a komira, hogy gyorsabban jöjjön a kövi.
    Mira

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv Mira!
      igen igen szerintem jó lesz, de majd kiteszek egy közvélemény kutatást pár szereplővel :D a kövi fejezet izgalmas lesz bizony és pörgős is :D igyekszek sietni vele, hogy ne várjatok sokáig ;)

      Törlés
  4. Szia!
    Először is nagyon imádom a történetedet, bár egyszer ezt már írtam, de azért leírom még egyszer :) Bár nem szokásom belefolyni ilyen dolgokba, és tudom milyen rossz érzés, ha a munkádat nem megfelelően dicsérik és az, aki sokkal rosszabb, több kritikát kap, de ennek ellenére úgy érzem nálad már ez a kritika írás, egy kissé "zsarolásba" megy át. Már írták előttem is, hogy nem a történeteddel van a baj, mert az minőségre kiváló és izgalmas is, de szerintem még "fiatal" a történeted, valószínűleg nem ismerik még olyan sokan, vagy akik csak sokkal később kapcsolódnak be, azok meg már azért nem írnak kritikát. Nekem kissé zavaró, hogy a legtöbb közleményben mindig azon van a hangsúly, hogy ha nem írtok kritikát, akkor nem sietek, és így tovább, ez szerintem azoknak, akik sokszor írnak rosszul eshet, mert ez olyan mintha az övéket nem értékelnéd annyira, hogy minél hamarabb megírd nekik. Amúgy meg, ha a pipák számát nézed, szerintem az is valamiféle visszajelzés, hogy tényleg szeretik az írásod. Tényleg ne haragudj, ez már régóta bennem volt, továbbra is nagyon várni fogom az újabb fejezeteket, az új történettel az élen, de ezt muszáj volt leírnom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Semmi baj, hogy leírtad a véleményed ezzel kapcsolatban. Sajnálom is egy kicsit, hogy így gondolod, pedig én magam is mérges vagyok a kritika zsarolókra, én pedig úgy tűnik szintén átestem arra az oldalra, pedig mélyen elítélem. Szó sincs arról, hogy nem értékelem azokat, akik eddig nekem írtak, folyamatosan próbálok hálálkodni nekik a fáradozásért, hisz tényleg nagyon köszönöm nekik. De tényleg egy-egy fejezetre sok időt és energiát fektetek, sokszor másnak (tanulásnak a rovására pl.) de hiába hangsúlyozom ezt, ha már sokszor azok sem méltatnak kritikára, akik legalább eddig tették de természetesen köszönöm már nekik az eddigi támogatást is. A pipáknak szintén nagyon örülök, hát úgymond meg is látszik az emberi lustaság itt. Hisz én látom, hogy mennyien olvasták el a fejezetet és ebből mennyien pipálnak és komiznak. Na ez a bosszantó inkább! Ha más igenis értékel, és ír, akkor szeretném, ha más is kimondaná a véleményét. Nagyon köszönöm egyébként, hogy leírtad nekem a gondolataidat, igyekszek visszafogni magam. Mondjuk, aki már régóta itt van, az tisztába van vele, hogy én csak szomorúságomban szoktam hangoztatni, hogy "nem sietek vele" meg "látszik, hogy rossz lett, "kevés kritikát kaptam". Általában mindig nagyon sietek vele, gyakran úgymond fontosabb, valóságosabb dolgokat rakok félre, és ezt helyezem előtérbe. Persze, hogy bosszantó,ha más ezt figyelembe se veszi. Oké, nem panaszkodok, örülök, hogy olvassa és tetszik neki, csak azért a sok munkáért, jól esne egy kis olvasható jelzés is :)
      Na mindegy, köszönöm, hogy szóltál, visszafogom magam ezután :) És köszönöm még egyszer, hogy szintén kihangsúlyoztad tetszik a történetem. Igyekszek sietni vele, csak előbb megírok egy velős angol zh-t csütörtökön :D

      Törlés
  5. Sok sikert a ZH-hoz!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. heh köszönöm bár mivel felesleges paráznom miatta, hisz úgy se fog sikerülni, ezért mint általában foglalkozok inkább a fejezettel xD meg várom a feliratot az e heti TO részhez :D

      Törlés
  6. Szia!
    Az előző fejezet nagyon izgalmas volt, én nagyon szerettem:D
    Chris legyen szőkés-barna mondjuk, színészként nem tudod elképzelni....:)
    Ó nagyon várom a kövit!!! <3333
    Üdv: Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Barbi!
      Örülök neki nagyon, ígérem, hogy nagyon megpróbálok sietni a kövivel!!!
      Hm az elképzelésemhez sajnos egy megfelelő színész sincs, így inkább csak fogom, és helyettesítem :D
      Tényleg próbálok sietni vele :(((
      Köszönöm, hogy írtál!!!
      Puszi

      Törlés