2013. november 19., kedd

ízelítő

Sziasztok!
Hamarosan hozom a részt, bár megmondom nektek őszintén több véleményre számítottam, de szinte biztos vagyok benne, hogy az idő miatt haragszotok rám ennyire. Megmondom nektek őszintén, hogy vizsgaidőszakom jön hamarosan, és valahogy nem érzem azt, hogy megérné fáradnom azzal, hogy ezt befejezem és belekezdek a másik történetbe. tudom, hogy szemét vagyok, mert sok mindent ígérgetek, igazán sajnálom, pedig nagyon igyekszek, de azért annyira azon nem kell csodálkozni, hogy a lelkesedésem is apad...
Mivel helyeztem már előtérbe az írást, bizony zh-nak a rovására, és bár oké, örültem neki, hogy megírtam a fejezetet még akkor is, ha nem azzal kellett volna foglalkoznom, de ha azt nézem, azt se érte meg, simán ráért volna máskor, mert akkor se kaptam valami sok kritikát, függetlenül attól, hogy olvashattátok minek a rovására ment. Ha másért nem is, ezért értékelhetnétek, hogy én direkt, nektek sietek, várom, hogy JUUUj na majd ehhez mit szóltok erre CIRIP-CIRIP semmi... Természetesen kihangsúlyozom, hogy akinek nem inge ne vegye magára!
Na mindegy, nem nyavalygok, csak tényleg nagyon rosszul esik. Főleg amikor amúgy se vagyok jó passzban, és csak rátok számíthatok, hogy legalább ti, hűséges olvasóim támogattok és visszatudjátok hozni az életkedvemet egy kritikával, de mindegy is befejeztem. :)
Köszönöm szépen a fejezethez írt kritikákat, és persze a sok-sok pipát is értékelem!! :)) Bízok benne, hogy majd az utolsó fejezetet majd bőségesen értékelitek. (de jó igen, fogjam be a számat).

Ízelítő 33. fejezet:

-Caroline kérlek, te nem akarsz engem megölni! - Klaus próbálta lazára venni, de sajnos ádámcsutkája megugrott a túlságosan közel tartott karó látványára. 
- Miből gondolod? - húzta fel kecses szemöldökét a szőke lány, és szinte mulatva simogatni kezdte a karót. A hibridet akaratlanul kirázta a hideg, a lány hangja üres volt és érzelemmentes.
- Na, jó, a szíved rosszabbik oldala szomjazik a halálomra, de mint tudjuk, a szív két kamrás, szóval biztos vagyok benne, hogy a jobb oldali részed legeslegmélyén, te szenvedsz, hogy ezt kell tenned.
- Tévedsz - rázta meg fejét halkan, majd szemei megvillantak és a férfira vetette magát.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Itt ismét a "kötekedő" névtelen (amúgy Dóri vagyok, ha esetleg valaki sérelmezné, hogy név nélkül osztom az észt :D ) Először is nagyon értékelem, hogy mindig hamar hozod a fejezeteket, amit természetesen még mindig imádok :) Nyugi, most nem foglak fárasztani a kritika kérlelésekkel :D Csak az lenne a javaslatom, hogy mivel teljes mértékben megértem, hogy milyen elkeserítő az, hogy ennyi munka után ilyen kevés kritikát kapsz, szerintem egy nagy fanfictionos oldalra kirakhatnád a történetedet. Így sokkal több olvasóhoz eljutna, mint így, mivel még szerintem nem vagyunk olyan sokan, mint ahogy ez a történet megérdemelné.
    Ott a leírásban odacsatolhatnád a blogcímedet is és miután rengeteg olvasód lesz, újból írhatnál csak itt, mert úgy is keresnék az újat itt is. Ez csak egy vélemény, segíteni szeretnék.

    ui. : nagyon várom a végét, de még azért reménykedem abban is, hogy majd elkezded írni a következő történetet is valamikor :)

    VálaszTörlés
  2. Sziia,

    egyetértek az előttem szólóval, próbáld több helyen reklámozni magad úgymond. Bár annyira nem másztam bele a témába, de biztos vannak VD, TO vagy egyéb nagy oldal, ahol hasonló írásokat gyűjtenek, mint a tiéd. Illetve facebook megosztás, az terjed a leggyorsabban.
    Elhiszem, hogy nagyon elkeserítő, de idő kell minden felfutásához...és az semmiképp sem megoldás, hogy minden második frissítésedben közlöd, hogy nem is biztos, hogy befejezed, mert nem éri meg. Vizsgák az elsők, aztán az írás! Aki kíváncsi, az mindenképp megvárja a folytatást. De valóban ne azokat az olvasóidat büntesd, akik már rendszeresen visszajárnak.
    Ez is csak egy vélemény.

    Üdv, Anikó

    UI.: Azért vannak, akik várják a következő fejezetet! :)

    VálaszTörlés