2013. november 24., vasárnap

Jó napot! :D

Sziasztok!
Jaj, tudom nagyon elvagyok maradva, de ha minden igaz, akkor ma este, vagy nagyon legfeljebb holnap hozni fogom! Húzós egy hetem volt, szinte leülni nem tudtam, de megpróbálom ma nagyon erősen hozni!!!
És igazán köszönöm, ha vártok rám!

öHM,  a kövi történettel kapcsolatban, hát megmondom nektek őszintén, hogy hadilábon állok, most hogy elkezdtem a saját történetem, eléggé benne vagyok, nem tudom, hogy sikerülne-e mindkettőre koncentrálni. Majd merengek még rajta :S


2 megjegyzés:

  1. Várjuk nagyon a részt! :-)
    Üdv M

    VálaszTörlés
  2. Amúgy bocsi, mert comment terén én is eltűntem egy ideje... Ennek csak az volt az oka, h egyszer az email fiokom megadásához kötötte a rendszer a comi elküldését, azt meg nem adom még sehol! Szóval most is csak kipróbáltam, és működött mint régen! Szóval olvasni olvastam és tetszett is nagyon! Várom a kövi részt!
    Üdv M

    VálaszTörlés