2013. augusztus 15., csütörtök

help me!

Aki lenne olyan kedves és venné a fáradtságot segíteni nekem egy picit, nagyon hálás lennék.
Elsősorban, hogy kell chatet tenni a blogra...
A másik pedig, hogy a pipát hogyan lehet beállítani a fejezetek végén. Láthatjátok, hogy nagyon egyszerű, kezdetleges a blog, csak a legalapvetőbb dolgok vannak rajta, amin persze szeretnék változtatni, de nem igazán tudom, hogyan kell. Segítsetek egy picit ebben!

Jah és akinek van kedve esetleg klaroline-os fejlécet csinálni, de hangsúlyozom, akinek nem fáradtság, van kedve hozzá (láthatóan én nem vagyok jó ebben) azt szívesen fogadom. Természetesen kiemelve, hogy ki készítette.. :)

8 megjegyzés:

  1. Szia Ellie! A fejléccel kapcsolatban nem tudok segíteni, viszont ajánlani tudom ezt az oldalt, hogy tőlük kérj: http://blogdesigndoralonzitacamille.blogspot.hu/ A Chat egy picit bonyolultabb és minimális html tudást igényel. Ezen az oldalon http://www.cbox.ws/ regisztrálj és készítsd el a saját chatedet, majd a blogod elrendezésénél egy modulba illeszt be azt a html szöveget, amit ott dob ki neked a gép. Mindez részletesen (angolul) el lesz magyarázva neked azon a weboldalon. A pipákat pedig a következő úton tudod elérni: Blogger -> Elrendezés -> Blogbejegyzéseknél "szerkesztés gomb" -> pipáld ki a vélemények boxot és írd oda, mik legyenek odaírva, pl. tetszett, nem tetszett, elolvastam...stb. ezután mentés és kész is vagy. Remélem tudtam segíteni. Ha valami nem világos, küldj egy e-mailt (az oldalamon megtalálod a címemet) vagy csak írj nekem chaten, és megpróbálok segíteni neked.
    Puszi, Hexi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hexi! Egyszer egyébként már csináltam chatet, csak nagyon elfelejtettem hogyan kell, de nagyjából így már rémlik :)) Uh nagyon szépen köszönöm, mindjárt meg is csinálom a pipákat ^^ Ezer hála a segítségért!!!
      Mindenképpen élni fogok a segítség adta lehetőséggel ;)
      puszi

      Törlés
  2. Szia Ellie :)

    Nagyon szivesen segítek neked mindenben :) Mondjuk a pipás dologban sajnos nem tudok :/ De majd egyik kedves blogtársamtól megtudakolom és majd leírom neked :)

    Van egy nagyon kedves barátom aki nagyon jó a fejléckészítésben :) Szólok neki és csinál neked 2- 3 fejlécet :) Mit szólsz hozzá ?
    Megkérem és ha tetszenek akkor kirakod :)
    Amugy meg egyáltalán nem lett rossz a fejléced :)
    Millió puszi : Bianka <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bianka!
      Uhh nagyon szépen köszönöm, nagyon örülnék neki!! :))) Szívesen fogadok max majd havonta cserélgetem, biztos mindegyik nagyon jó :D
      Hát igazából csak gyorsan csináltam valamit, hogy ne legyen üres meg ne csak egy kép legyen de hát látszik, hogy nagyon amatőr munka :D
      Puszillak drága!

      Törlés
  3. Szia!!
    Nagyjno szivesen segitek mindenben! Nagyon szep fejleceket csinalok (masok szerint) a chatet is tudom, hogy kell, csak meg kell keresnem az oldakt, ahonnan en is neztem! :-) ha valami masra szukseged van csak szolj! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Evangeline!
      Nagyon hálás lennék, ha nem kerülne olyan sok idődbe és készítenél nekem egyet :) Mindenképpen keresni foglak sok dologban is ^^ megpróbálom megcsinálni a chatet, de mindenképpen szükségem lesz segítségre xD
      Ezer köszi!!
      Puszika

      Törlés
  4. Szia Ellie :)
    Jah és nagyon köszi én is kiraktalak :)

    puszi Bianka <3

    VálaszTörlés