2013. augusztus 31., szombat

Díj

Hali! Köszönet Veronikának, nagyon jól esik :)))))
Megmondom neked/nektek őszintén függetlenül attól, hogy jól esik, annyira nem vagyok odáig ezért a blogos díjért, még akkor sem,ha nagy kitüntetés.
Természetesen élek vele, ha már valaki vette a fáradtságot - most itt célzok Veronikára - hogy megcsinálja, és írjon nekem, de én nem tudom elküldeni 11 embernek, mert feleslegesnek találom. Az én kedvenceim valószínűleg más kedvencei is, úgyhogy lesz nekik elég dolguk, ha jó páran küldik nekik a díjat :D

Veronika kérdései:
-         hány éves vagy? 19 leszek októberbe :)
-         Ki a kedvenc blogolód? uh, elég sok van :D nincs kimondott kedvencem ^^
-         Tudsz angolul? hát meg van az érettségim belőle, de nagyon gyatra az angol tudásom xD
-         Szerencseszámod? kimondottan nincs, de amúgy a 26 :D az nap születtem :D
-         Hány könyvet olvastál a nyáron? könyvet egyet sem, csak sok fanfictiont :D
-         Miért épp klaroline? mert a vámpírnaplókba nincsen telve az ő történetük, nincsen lezárva a kapcsolatuk, e mellett a két kedvencem :D
-         Szeretted a Stebekah párost?(Stefan és Rebekah) igen, szeretem őket, szerintem aranyosak :D
-         Várod az Original”s-t? uhh igen már nagyon, alig várom, felvagyok pörögve :D
-         Elégedett vagy a blogoddal? hát jelenleg még igen, nagyon szeretem :D
-         Hány blogot olvasol? nagyon sokat, elsősorban azok, amik kint vannak a kedvenceim között, de olyan is van, sok, ami nincs :S :DD
-         Mióta rajongsz a klaroline-ért? uh már nagyon régóta, szinte amióta elkezdődött köztük valami a sorozatban :D de nagy fan a 4. évad óta vagyok, abba rengeteg minden történik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése