2013. október 30., szerda

sziasztok!

Az ízelőtőhöz elég sok kommentet kaptam, főleg azért,mert láthatóan megcsappant a kedvem a kritikák száma miatt, de sokan írtatok nekem, ami iszonyatosan jól esett. Tényleg nagyon sokat számít a véleményetek, és remélem, hogy tényleg úgy van, ahogy mondjátok. Továbbra is szeretnék nektek remekelni, de ezt csak akkor tudom biztosan, hogy sikerül, ha kapok is visszajelzéseket. Hihetetlenül feldobtak, és meghatottak a kommentek, úgyhogy sietek a fejezettel, amennyire csak tudok, hamarosan be fogom tudni fejezni, és talán csütörtökön már fel is tudom rakni. Remélem, hogy késő délutánra, estére már be tudom fejezni.

Másik dolog. Utólagos elnézéseteket kérem, ha esetleg én írtam félre, de még nem az utolsó fejezet jön, sőt van még hátra pár. Persze, igen nem tagadom már a finishben vagyunk, de ez még nem az utolsó fejezet, bármennyire is beharangoztam, hogy na 30. Ez csak nekem fontos, hogy eljutottam idáig, szép ösztönzésekkel, és elismerésekkel. Szóval ne aggódjatok, még nincs vége, sőt még csak most lesz benne az igazán nagy izgalom ;)

Másik történettel kapcsolódóan: öhm igen olvashattátok már a másik történetemet, amit majd elfogok kezdeni. Megmondom nektek őszintén, hogy vacillálok. Nem tudom még igazából, hogy annyira mit szeretnék ki hozni belőle, mert rengeteg új ötlet van a fejemben. Majd kirakom a következő fejezettel együtt, hogy mikre gondoltam. :)

3 megjegyzés:

  1. Szia ellie!
    Nagyon várom már a következő részt! Olvastam az ízelítőket nagyon jók!
    Car terhesen?? Furcsa lenne :) De te tudod!
    NINCS ÉRDEKLŐDÉSHIÁNY!!!!!!!!!!! Imádjuk ezt a blogot!!!!! <3 És téged is!
    Csak azt sajnálom, hogy nemsokára vége Klaroline-nak, hisz a finnis!!! ÓÓÓóóóó :)
    De van új történet, bár elárulom, még nem olvastam bele, mert előbb ezt szeretném végig, és ahogy ennek a történetnek vége, a következőt kezdem!

    Pusszancs: Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv Barbi!
      sietek vele, remélem, hogy ma betudom fejezni. Köszönöm, örülök,hogy tetszett :D hehe, kiderül majd ez a dolog a köviben remélem, hogy nemokozok csalódást vagy ilyesmi :)
      Köszönöm, hihetetlenül jól esik hogy ezt gondoljátok és kell is az ösztönzés mostanság eléggé szomorú voltam úgy éreztem hogy nem vagytok megelégedve vele.
      Igen igen hamarosan vége, de majd a kövi történetemből még hozni fogok kis ajánlókat, ízelítőket, amiknek majd szerintem örülni fogtok :)
      Még nem sok mindent raktam fel azzal kapcsolatban :S szintén előbb én is beszeretném ezt fejezni, aztán majd jöhet az ;)
      Köszönöm szépen, hogy írtál rengeteget jelent ez nekem! Puszi

      Törlés
  2. S-I-R-O-K NAGY BETŰKKEL!!!!!!!!!! Nem akarom h Klaroline befejeződjönn!!! En tenleg SIRTAM neheny resznel, en akarom h tudd a te bloggod a KEDVENCEM mindegyik kozul, amelyikeket találtam, es szomorú vagyok nagyon h mindjart befejezodik!!!! :'( :'(:'( :'( #I'm criing!!
    Es plz ne vacillalj tul sokat az uj tortenettel, nagyon varjuk¡¡¡!!! Tutira annak a tortenetnek fantemjaban leszek, mert jo ha tudod, neked tenleg van 1 fanteamod!!!
    Konnyes puszik:
    Vy

    VálaszTörlés