2013. október 10., csütörtök

Sziasztok!

Nos, ennek a bejegyzésnek a lényege, egy kis kérdés!
Szeretném, ha ti is csatlakoznátok egy kicsit az íráshoz, ezért az-az ötletem támadt, hogy egészen vasárnap estig, várok tőletek ötletek, szituációkat, amiket szeretnétek, ha megírnék, illetve beleraknám a történetbe.
Illetve, hogy mennyire figyeltek :D Milyen kérdések vannak még, amit tisztáznom kell a történetben? Mi az, amit még nem tudunk? 

Nos, remélem, elég aktívak vagytok, hogy benne legyetek ebben a kis játékban!
Láthatjátok amúgy, hogy a blog kicsit más kinézetet kapott, amin még szintén javítani fogok. A megrendelt fejlécem nem hiszem, hogy kész lesz, szóval, ha valaki szeretne csinálni egyet, akkor szívesen fogadom! (xenike1026@freemail.hu)

Na, hajrá!

És végezetül, egy kis ízelítő: 

-Mit akarsz, Elijah? - dörrent rá mérgesen a hibrid, de az csak türelmesen várt, hogy öccse lehiggadjon. 
- Visszamegyek New Orleans-ba. Túl sok ideje eljöttünk már, és fogalmunk sincs, hogy mi van Hayley-vel. 
Klaus bosszúsan felsóhajtott, sajnos erre ő is gondolt.
- Nem megyek vissza addig, amíg nem tudom biztosra, hogy Caroline jól lesz.
-Caroline elmegy Londonba, Jill mellett biztonságban lesz!
- Nem fog elmenni - morogta inkább csak magának kedvetlenül. - Most már nem. 
- Miért? Miattad? 
- Nem - sóhajtott fel értve a célzást. - Hanem, mert a boszorkány megtiltotta neki. Láttam őt Elijah - suttogta. 
- Ne felejtsd el, hogy egy gyerek vár New Orleans-ba. Nőj fel végre, és tégy eleget a kötelezettségednek! - Elijah szigorúan pillantott öccsére, aki gyilkosan méregette őt. Legszívesebben leszúrta volna őt. 
- Miért akarod megmondani, hogy mit csináljak?
- Meghozom helyetted a döntést, amit te nem tudsz. 
- Próbáld meg - szisszent fel. - És ismét egy koporsóban végzed. 

Köszönöm a kritikákat az előző fejezethez, remélem a következő is elnyeri majd a tetszéseteket!  

12 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon várom már a következő fejezetet, mindig úgy hagyod abba, hogy rettentő kíváncsi vagyok :D Én egy Hayley - Caroline szembesítő szitura szavaznék, érdekes lenne. Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dóri!
      sietek vele, ahogy tudok, remélem, hogy hamar feltudom rakni :) örülök neki, hogy kíváncsi vagy, ez azt jelenti, hogy jó, amit írok :d
      Bővebben is kifejtheted hogy mire gondolsz :))

      Törlés
  2. Caroline-Emilia/Valentina egyezseg, illetve igen...Caroline-Hayley-Klaus pillanatok... :)
    Csak igy tovabb!

    Aniko

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Való igaz, azt még nem tudjátok :D Nos, a köviben pont ki fog derülni :D
      A másik dologgal még hadi lábon állok, meglátom mit tehetek, de valószínűleg a vége miatt majd ez nem valósulhat meg :S
      Köszönöm szépen, hogy írtál Aniko!

      Törlés
  3. Szia. Én is nagyon várom a kövit :)
    Nos szóval egyet értek, az előttem szólóval. Én is kíváncsi lennék egy Hayley-Caroline jelenetre és nem tudom kifejteni bővebben, csak annyi hogy legyen benne egy "kis" ellenszenv, de ugyebár ahhoz Caroline-t el kéne vinni New Orleansba. És igen a másik az, hogy New Orleans, áhh tényleg velük mehetne Car. Ott csihi-puhi mert megakarták támadni.(OKé, ez nem nagy valami, de én nem írónak születtem. :D) Nekem teljes mértékben megfelelne csak annyi is, ha New Orleansba magukkal vinnék 1x Car-t. :) Egyébkén szerintem most már tényleg visszamehetnének, mert Hayley még is csak ott van.

    Amit még nem tudunk: Hogy mikor támadnak Cla..-ék(nevet nem tudom), akik az 5 águ csillagot keresik. Miért nem haldoklik Car. Na jó, passz nem tudom, hogy mit nem tudunk. :D És nem dicsértelek meg a 18+-ért, pedig az nagyon-nagyon tetszett, többször is vissza olvastam. ha eszembe jutna még vmi, akkor feltétlen leírom. :))
    Pusziiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága Fanncsesz, nagyon örülök neki, hogy várod!
      Meglátom megoldható-e a Hayley-Caroline jelenet :D hát ha ezek ketten összekerülnének az biztos lenne benne xD meglátjuk a vége hogy alakul arról nem árulhatok el semmit :) a köviben erről bővebben szó lesz majd, hogy mikor mennek vissza mert most már ideje lenne :D
      Claire-ék igen :D öhm hamarosan annyit elárulok :D Az, hogy miért nem haldoklik az a kövi fejezetben szintén ki fog derülni ^^
      Köszönöm szépen, örülök, hogy végül említetted mert nagyon sokat dolgoztam vele, de így se lett olyan jó, mint amit szerettem volna. Köszönöm szépen, hogy írtál!
      Puszi

      Törlés
  4. Szerintem az tenleg szuper lenne, ha Klaus magával vinné Car-t New Orleansba! Szerintem ez ugy lehetne megoldhato, ha pl. Ugy tervezel h csinals "masodik évadot", ez nagyon jó alapszitu lehetne Marcellel, Hayleyvel, boszikal, meg a kedvenc foszereploinkkel :-)
    Aztan meg jo lenne tobb info a multrol, Valentinarol, Emílíarol, Klausrol... ilyen visszaemlékezések ;)
    És aztán szeretném kikiálltani, hogy Isteni a történeted, ertessz az írashoz, és imádom az egész műved!! Vagy 4szer átolvastam az egészet, nagy fanod vagyok!!! #fanart #Lovin'it #Imádlak #:-D :-) :-$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia kedves!
      Nos, valóban tervezek második évadot, de hogy hogyan mi módon és miért az majd csak a legvégén fog kiderülni ;) szó mi szó én is gondoltam erre, de aztán megváltoztattam és majd kiderül hogy miért :D
      Nagyon ráéreztél, lesznek ilyen részek majd a későbbiekben :D
      Hát erre csak azt tudom mondani, hogy KÖSZÖNÖM! Iszonyatosan jó érzés, hogy így gondolod, dagadok a büszkeségtől :)) Juj örülök neki nagyon nagyon hogy ennyire tetszik igyekszek ilyen is maradni a továbbiakban :D
      Köszönöm szépen, hogy írtál!
      Puszi

      Törlés
    2. Alig várom hogy végre megtudjam mit eszeltél ki, és neeeee szerénykedj, ez így lenni! :DD

      Törlés
    3. hát nem mondom hogy mostanában hisz még van pár fejezet a végéig és addig is fognak meglepetések érni :D
      Köszönöm, akkor elhiszem :D

      Törlés
  5. Nagyon egyetertek az előző megjegyzőkkel!
    Lenne egy ötletem... nm gondolkoztal mar azon, hogy egy amolyan... latogatoszamlalot vagy mi a csudát raksz a blogra? Nem tudom ti hogy vaytok vele, de nekem élvezet csak azt nézni, hogy milyen gyorsann nő a nézettség és hogyn "virágoznak fel" a blogok :-D
    Lexy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lexy!
      Öhm, igazából még nem gondolkoztam rajta, de most hogy mondod,lehet hogy fogok majd kirakni :D

      Törlés