2013. október 3., csütörtök

Hi!

Üdv Mindenkinek!

Elnézést kérek, még csak most tudtam moderálni a megjegyezéseket és reagálni rájuk. Megmondom nektek őszintén, hogy meglepődtem, nekem annyira nem jött be a fejezet igazából, még is elég sok kritikát kaptam hozzá, ami hihetetlenül jól esett!
Nagyon szépen köszönöm, Anikó, Fanncesz, Mira, Barbi, Kriszti, és a névtelen olvasóknak!!! Nagyon feldobtatok vele, nagyon boldog vagyok most, remélhetőleg holnap (vagyis péntek) este már tudom is hozni a fejit. 

Addig is:

Mind nagyon-nagyon várjuk már :DDD (fanvid) Szerencse, hogy hamarosan érkezik is ^^ én már nagyon felvagyok spannolva :D


(ha valakinek ismerős a zene, és tudja mi az az üzenjen xD )

Aztán másik: 

Meghoztam a toto megoldásait, remélem sikerül vele meglepetést okoznom ;)



1.
-Tegnap még nem ezt mondtad!
-Az ilyesmi változik, mint az időjárás. Vagy, mint a te hangulatod!
-Pedig nincsenek hangulatingadozási problémáim!
- Biztos vagy benne?
(Elijah/Klaus)

2.
-Én csak azt reméltem, hogy…
-Mit reméltél? Tényleg azt gondoltad, hogy bármit is elhiszek neked? Pont neked?
(Klaus/Kathrine)

3.
-Elmehetnénk innen. Itt hagyva mindent. Oldja meg mindenki a saját problémáját!
- Képes lennél ilyen önzésre? Hiszen mindenki melletted állt, amikor bajban voltál, te pedig elmennél cserben hagyva őket? Nem ismerek rád!
(Damon/Elena)

4.
-Elmondtam volna…
- Hát persze…
- Elakartam, csak nem adtál rá alkalmat.
- Muszáj volt ezt tőle megtudnom? Ez még rád nézve is ciki…
(Rebekah/Stefan.)

5.
-Tudod, régen mindig nagy esküvőről álmodoztam. A családommal, a barátaimmal és mindenkivel, aki számít.
- Még lehet rá alkalmad.
- Nem, már nem. Régóta nem már. Mert rossz döntéseket hoztam.
- Mindenki kaphat új esélyt.
(Kathrine/Elijah. )

6. 
-Éreztél valamit akkor? Vagy érzel valamit most? (Caroline).

7.
-Nem gondolhatok erre. Nem, ha rólad van szó.
-Miért? Mert belém szerettél? (Rebekah/Stefan)

8.
-Sok mindenben hasonlítunk, te meg én.
- Nocsak… meglepsz. (Klaus/Kathrine)

9.
-Tudom, hogy mindig számíthatok rád. Bízhatok benned, és ez mindennél többet jelent számomra.
-Ezért pedig én csak azt tudom neked mondani, hogy köszönöm. (Klaus, Caroline)

10.
-Hogy csinálhattál ilyen nagy baromságot? (Klaus)

11.
-Felelősségel tartozol irántuk.
- A te felelősséged pedig az, hogy én ne szabaduljak rá erre a világra! (klaus, caroline)

12.
-Haragszol rám?
- Idegen érzés számomra, hogy aggódjak valakiért. Ettől függetlenül, soha többé ne tedd. (klaus, caroline)

13.
-Nyuszikám, fejezd be a fesztivált! Unalmas…
- Mikor fogsz felnőni végre? (damon, caroline)

14.
 -Vannak dolgok, amik megváltoztak. Bennem, benned és az egész szituáció valahogy más lett. Épp ezért nem várom el tőled, hogy bármit is megérts, csak azt, hogy ne tarts nekem érzelmi előadásokat, mert ha valaki, akkor te vagy az utolsó ember, aki bármit is számon kérhet rajtam!(Elijah)

15.-Szeretlek! Mit nem lehet ezen érteni?
     - Akkor ne bánts többet! (Car/Klaus)



És utolsó sorban, ami a bejegyzés utolsó témája: ÍZELÍTŐ!!!!

Miért éreztem magam ilyen furcsán? A kék szemek szó szerint rabul ejtettek, és abban a pillanatban azt éreztem, hogy bármire képes lettem volna érte. Bármit megtettem volna. Csak ne hagyjon el. Ne ítéljen magányosságra, hanem maradjon velem. 
-Büszke vagyok rád - mosolyogta Caroline, és tovább cirógatta a hibrid tarkóját. 
- Miért? Mert nem öltem meg Katerinát? - Klaus morcosan fogai közé szívta ajkait, de nem hagyta abba a lány csípőjének simogatását. 
- Nem! - meglepődve kapta fel fejét a határozottságra. - Hanem mert esélyt adtál Elijah-nak, függetlenül attól, hogy előítéleteid vannak Kathrine-nel kapcsolatban. 
- Ki gondolná, hogy ilyen jó szívű vagyok igaz? - gúnyos vigyorral az arcán lökte el magát a kanapétól, magával sodorva a vidám lányt, majd térdei alá nyúlva felkapta Caroline-t. A szőke vámpír sikítva fonta össze karjait a férfi nyakán, majd nevetve viszonozta a hibrid heves ostromát. 
- Mr. Mikealson maga rendkívül kielégíthetetlen - suttogta kacér mosollyal arcán. 
- Mondták már egy páran - mindketten megdermedtek egy pillanatra erre a kijelentésre, majd Klaus óvatos pillantásokat vetett a türelmes, túlságosan is negédesesen bazsajgó lányra. - Nem voltál rá kíváncsi, ugye?
- Nem mondhatnám - értett vele egyet Car, majd vigyorogva megcsókolta. 


és zene:  nem a legjobb, ami a fejezethez illik, csak egy részéhez, és most annyira nem is dalra szállt meg az ihlet, hanem csak úgy jött a vonatra várva xD 


5 megjegyzés:

  1. Hát még jó hogy nem mentem bele a totóba mert azt az egyet is rosszul tippeltem meg amire tippeltem:D Wow jó kis videó ha ez lenne a rendes főcím biztos elkezdeném nézn:iD, bár így is nézni fogam:) ismerős zene de sajna nem tudom hova tenni. Az ízelítő sem rossz,jó látni hogy elássák a csatabárdot:)

    VálaszTörlés
  2. Utóirat:) ujabb megnézésre feltűnt hogy akárki volt a készítő kihagyta Sebastian Rochét vagyis Mikaelt kihagyta. Nem szép dolog a részéről elvégre ő is fontos családtag:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      már az is jó, ha tippeltél, de azt hiszem tényleg nehezeket állítottam össze pedig még ennél is bonyolultabbakat akartam :D az biztos, hogy a fanvid nagyon jó!
      Köszi szépen, bár azt hiszem majd csalódni fogtok kicsit a fejezetben az ízelítő után :D
      igen igen, az engem is feldühített kicsit, bár nekem nagyon tetszik főleg a zenéje és nagyon jól meglett csinálva szal annyira nem zavart :D

      Törlés
  3. Szia, először is ami youtube-on van fent zene: Red - Who We Are. Egyébként általában -a több megjelenítése- ikonra rákattintva, a jobbak felteszik, hogy mi a zene ami alatta megy.
    Ja, a totó: 1-et tippeltem meg jól... szóval khm, erre már nem is tudok mit mondani. Nagyon várom a részt. Iszonyatosan, bár mondjuk most már kicsit furi lesz mert láttam már az 5x01-et és a 1x01-et. És ugye panaszkodhatok, hogy mennyire rossz az Ősök nélkül a TVD? :((
    Várom, imádom. Puszii :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe szia Fanncsesz!
      uh köszi szépen :DDD hát, pedig mint említettem már még ennél is nehezebbeket akartam xD hát, sajnos márnem tudok felrakni, de szerintem holnap délután mindenképp :)) öhm igen, ezzel én s küzdök xD bár még csak az originals-t láttam :D elhiszem bár engem tökre vigasztal a sorozat, hogy csak róluk szól :D majd felváltva nézem őket, hogy mindenből kapjak egy kicsit :DD puszi

      Törlés