2014. január 15., szerda

friiss hírek

Sziasztok!
Nagyon köszönöm a bíztatást és a véleményeket, igazán hálás vagyok, és boldog hogy érdekel titeket a történet annyira, hogy méltassatok engem!!
De mivel titeket úgy is az érdekel, hogy mikor kaptok végre frisset, ezért nem is magyarázkodok vagy ilyesmi, hanem...
ugyan megbuktam az egyik vizsgán, de végre volt alkalmam viszamélyedni a történetbe és igen kérem szépen, LESZ FRISS A HÉTEN!!
A rengeteg kimaradásért igyekszek a fejezet második részét hosszabbra írni, aztán mihelyst letudom az összes vizsgámat (sikeresen) visszatérek és ismét hetente lesz friss. Remélem örültök neki és nem pártoltatok el tőlem :)
addig is kaptok egy kis ízelítőt!!!

-Hagyj már békén! - morrant fel idegesen sziszegve Caroline és megpróbált kitérni a hibrid útjából, ám az hajthatatlan volt.
- Hányszor kértem én tőled olyat, amit nem akartál megtenni?
- Elkezdjem számolni? - csattant fel szarkazmussal hangjában, majd látva Klaus elhatározását, mérgesen összefonta karjait mellkasa előtt és hátrébb húzódott. - Olyanba akarsz belevonni, amihez semmi közöm nincs!
- Egész életedet úgy töltötted, hogy beleütötted az orrod más dolgába, úgy, hogy nem kell ez az álszentség - nem bántásképp szánta, a csibészes mosoly pedig enyhített mondata szúrósságán. - Caroline, kérlek - mondta hirtelen, némi alázkodással hangjában. - Tisztába vagy vele, hogy mennyit jelent nekem Anna. Ha az vagy, akinek megismertelek akkor engem, a javíthatatlan, romlott lelkű, gonosz hibridet is megszánod és segítesz.
- Lehet, hogy megváltoztam - gúnyolódott, de a néma, kérlelő szemek miatt lesunyta fejét.
- Talán igen - hangsúlya miatt hirtelen irányt váltott a beszélgetés, illetve a vitatkozás témája, a szőke lány kikerekedett szemekkel kapta fel fejét. - Talán már nem az a jókislány vagy, aki a Mystic Falls-i szépségkirálynői díjat nyerte. De így vagy úgy, te nem az a fajta vagy, aki hatalmas irányt vetne az elveiben. És tudod, hogy igazam van. Nem csak ebben, hanem Anna ügyében is.
Közel állt a meggyőzés határához, a lány ajkai közül kiszakadt sóhaj a beletörődés és beleegyezés jeleként hatott rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése