2014. február 14., péntek

Frissről

Sziasztok!
Bocsánat, egy kicsit eltűntem tény és való, nagyon sajnálom :S De nem is ez számít. Jövőhéttől ismét kezdődik az iskola addig próbálom az írásba vetni magam, haladok vele :D Remélem hozni tudom nektek a fejezetet legkésőbb vasárnap.
Amit kérdezni szeretnék, bár ez még nem aktuális, hogy legközelebb milyen történetet várnátok tőlem! Jöhetnek az ötletek, ugyanis semmi nem körvonalazódik bennem, ami elég ritka, ilyen még nem is volt. De nem akarom, hogy az legyen, hogy befejezem a történetet, aztán pangás van a blogon, mert semmi ötletem sincs. Szóval jöhetnek az elképzelések, talán támad vmi ihletem tőle :D És hamarosan ismét egy játékkal kedvezek nektek, az előző játékosoknak tetszett a részlet, amit küldtem nekik, már csak a részvételért :D

Szóval türelem bogyókák, sietek a fejezettel! És persze nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy mennyire köszönöm az előzőhöz írt kritikákat. Minden kedves kommentelőmnek, hatalmas nagy köszönet, megtiszteltetés, hogy írtok nekem, időt szántok rá, és kifejtitek a gondolataitokat. Remélem  a jó szokásotokat megőrzitek, és mások is becsatlakoznak! Nekem minden kritika, ugyanakkora öröm, mint nektek a fejezet! És persze köszönöm a pipálóknak is!

Puszi nektek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése